WARSZATATY

PRZYCISK 10„Wpływ dźwięków na organizm ludzki, zastosowanie w życiu codziennym leczniczego wpływu dźwięków kamertonów na nasz organizm”

Dzięki warsztatowi dowiesz się w jaki sposób dźwięki wpływają na nasz organizm i jak możesz to wykorzystać w życiu codziennym, aby podnieść efektywność swojego życia i pracy oraz jak utrzymać stan swojego zdrowia w harmonii. Będziesz umiał samodzielnie zastosować te metody w życiu codziennym na sobie i swoich najbliższych.

Będziesz świadomy jak za pomocą dźwięków możesz sobie pomóc :
w likwidacji stresu,
w osiąganiu relaksu poprzez rozluźnienie mięśni,
w zlikwidowaniu nadpobudliwości,
w wyeliminowaniu bolów głowy i migren,
w problemach z kręgosłupem, reumatyzmem, gośćcem, sercem,
w problemach z zasypianiem,
w problemach z nadwagą,
we wspomaganiu wydalania toksyn,
swojemu dziecku z nadpobudliwością ruchową, z autyzmem, z zespołem Aspergera i innymi dysfunkcjami działania mózgu.

oraz dowiesz się jak :
można je wykorzystywać w kosmetyce,
pozwala kobietom w ciąży przejść w sposób łagodny i bezstresowy przez wszystkie fazy ciąży i porodu oraz po porodzie,
poprawić swoje zdolności twórcze, kreatywność, zdolność koncentracji,
wspomagać leczenie chorób nowotworowych.

Podczas warsztatów:
nauczysz się posługiwać kamertonami,
poznasz techniki kamertonowe,
zapoznasz się z szeroką gamą częstotliwości dźwięku,
nauczyć się akupresury stóp za pomocą jednego z kamertonów,
zapoznasz się z innymi urządzeniami wytwarzającymi fale dźwiękowe.

PRZYCISK 05„Zabawa w dźwięki, jak zobaczyć niewidzialne fale dźwiękowe oraz jak dźwięk wpływa na organizm ludzki” 

Program dostosowany do różnych grup wiekowych – czas trwania zajęć 45 minut, wszystkie grupy wiekowe

Podczas zajęć dzieci zapoznają się czym jest dźwięk, na podstawie różnych instrumentów muzycznych.
Dowiedzą się również iż organizm ludzki w większości składa się z wody.
Na podstawie badań Masaru Emoto zobaczą również jak dźwięki, a nawet słowa wpływają na wodę a co za tym idzie na organizm ludzki.
Będą mogły zobaczyć również falę dźwiękową
Będą mogły doświadczyć przyjaznej fali dźwiękowej w naturze w formie dźwięków mis tybetańskich, gongów i innych instrumentów etnicznych
Na zakończenie zajęć doświadczą krótkiego koncertu relaksacyjnego

PRZYCISK 06„Dźwięki i ich wpływ na organizm ludzki” w ramach programu walki z hałasem.

Program dostosowany do różnych grup wiekowych, czas trwania zajęć 45 minut, wszystkie grupy wiekowe

Podczas zajęć dzieci zapoznają się czym jest dźwięk, na podstawie różnych instrumentów muzycznych.
Dowiedzą się również iż organizm ludzki w większości składa się z wody.
Na podstawie badań Masaru Emoto zobaczą również jak dźwięki, a nawet słowa wpływają na wodę a co za tym idzie na organizm ludzki – w formie pokazu slajdów
Będą mogły zobaczyć również falę dźwiękową
Będą mogły doświadczyć przyjaznej fali dźwiękowej w naturze w formie dźwięków mis tybetańskich, gongów i innych instrumentów etnicznych
Na zakończenie zajęć dzieci doświadczą krótkiego koncertu relaksacyjnego

PRZYCISK 09„Dźwięki i ich wpływ na organizm ludzki” – zastosowanie dźwięków w pracy z dziećmi nadpobudliwymi, wyciszanie emocji i agresji,czas trwania zajęć 2 – 6 godziny

Kursy i szkolenia dla nauczycieli szkół i przedszkoli oraz terapeutów SI

Zapoznamy Państwa z badaniami Masaru Emoto pokazującymi wpływ dźwięków na wodę,
W ramach kursu zostaną przedstawione badania naukowe wykonane przez dr Barbarę Hero oraz Fabiena Mamana – pokazujące wpływ leczniczych dźwięków na organizm ludzki – w formie pokazu slajdów.
Zapoznamy Państwa z technikami muzykoterapii komórkowej do pracy z dziećmi nadpobudliwymi, które w bardzo szybki i skuteczny sposób działają relaksująco, wyciszają emocje i eliminują agresję, a które będziecie Państwo mogli stosować w codziennej pracy z dziećmi,
Będziecie Państwo mogli zobaczyć falę dźwiękową, doświadczyć przyjaznej fali dźwiękowej w naturze w formie dźwięków mis tybetańskich, gongów i innych instrumentów etnicznych,
Na zakończenie zajęć doświadczą Państwo krótkiego koncertu relaksacyjnego

Artykuł dla  wyd. Raabe  dział A 3.3 – Praca z dziećmi o specyficznych potrzebach edukacyjnych. Zastosowanie muzykoterapii komórkowej w terapii SI.

Materiały przeznaczone są dla nauczycieli do pracy z dziećmi z różnorodnymi zaburzeniami: percepcji słuchowej, wzrokowej, z problemami z orientacją przestrzenną, motoryką, grafomotoryką, koordynacją wzrokowo-ruchową, z trudnościami w uczeniu się matematyki, z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego, rozwoju mowy oraz zaburzeniami integracji sensorycznej (zaburzenia dotyku, smaku, węchu).

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s